Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Fått mycket gjort!

Av Desireé - 24 juli 2010 17:12


Björn stack iväg strax innan 10 imorse. Vi följde med ut o vinkade av honom o sedan tog vi en promenad till affären. Ungarna ville ha glass o jag skulle lämna tillbaka två filmer som vi hyrt igår. Frozen Kiss (tror jag den hette) o Vägen tittade vi på. Den förstnämnda var hur dålig som helst, men endå svår o låta bli o titta på eftersom man är nyfiken på slutet. Vägen var kanonbra, det var nästan att man satt o grät till den.


Vi var ute på gården en liten stund innan vi gick in igen. Är ju rätt dåligt väder idag så Michelle ville in.

Jag har passat på o tvättat. Har t.om varit snäll o tvättat Björns alla jobbarkläder (usch, han har hela sandlådor i ALLA fickor på sina arbetsbyxor)

Fick sen ett ryck o rotade fram grejer som jag ville ha ner till källaren o gick ner med det (så skönt o bli av med)

Sen städade jag lite i björns garderob med hans alla "bra o ha grejer" Har inte kastat nåt, bara snyggat till. Hoppas han blir nöjd med det :)


Fick även för mig o skrubba kaklet i köket...så nu glänser det fint,likaså skåpluckorna. Under diskbänken är det oxå rent igen, samt bordsfläkten i köket med all matsot på, är oxå ren.


Just ja...hittade gammal plast (såntdär som jag gjort väggord av) som vi skulle ha haft i husvagnen när jag var i källaren. Jag satte sånt på Michelles lilla bord o två stolar. Dem har blivit så himla utnötta av all lek o såg hemska ut. Plasten är inte direkt snygg o passar inte så bra i hennes rum, men det ser bättre ut än förut iaf. Det får helt enkelt vara så tills jag hittar rosa.


Skönt att klockan tickat på fort idag. Önskar att dessa 5 dagar som Björn är borta ska gå fort så vi kan fortsätta o hitta på saker under hans semester. Tur att han har två veckor kvar när han kommer hem :)


Lite halvtomt är det utan Björn, men inte direkt så jobbigt. Jag är ju van o ta hand om ungar, hem o matlagning även om han är hemma ,så på så vis märks det inte av att han är borta.

Ikväll lär han nog bli saknad när han inte finns omkring som sällskap åt mig.

Vi har spelat mycket spel när ungarna sover, det kommer jag att sakna.

Tänkte jag skulle spela lite med Sebbe ikväll, när fröken överenergisk sover!


Ursäkt att jag lägger upp kollage när jag uppdaterar med bilder, men det tar så hima lång tid o ladda upp bilder här.

Kollagen är klickbara, klicka o bilderna blir något större o lättare o titta på.




 
 
tesse

tesse

27 juli 2010 22:54

armpuffar tror ja de heter. tycker sånt är lite läskigt för ja ser så många föräldrar som sätter på sina barn sånna o sen lutar sig tillbaka o slappnar av, barnen vågar gå i längre för de tror de har ett skygg, pyser en arm eller händer de nått så skjunker barnet direkt, de var så ja menade...

ja servicen var skratt retande, vi fick be om att få hjälp att sätta på cyklarna i våran vagn, när ja kom till kassan kom vi inte fram frågade vad vi skulle göra o hon sa vadå? o sågg så ful ut som möjligt... frågade om de kunde göra nått på priset på ihoppsättningen... nått packet pris eftersom ja köpte 3 cyklar..men ne, var ja inte nöjd kunde ja gå någonannan stan fick ja som svar... gick till tema sportia den där breve lasses o han skruvade med ett leende på läpparna de sista, fast ja inte ens köpte cyklarna där utan bara stödhjulen, snacka om servic, nästa gång ska ja faktiskt inte spara in 1000 kr utan faktisk lägga de på nått vettigt, kundkontakten är ju det viktigaste.

http://mrgood.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desireé - 25 mars 2011 15:19

  Herrejösses vad jag är slut i kroppen. Vaknade tidigt imorse o påbörjade städningen. Hann inte städa så mycket för vid 10 tiden var vi nere på banken, igen! Var där i måndags tack vare att bankdosan inte ville funka, trots att jag bytt batterie...

Av Desireé - 23 mars 2011 06:56

  Hatar när drömmarna känns verkliga o så vaknar man o inser att dem inte alls stämmer. Drömde att du fanns här...du var förvånad över vart ditt hem tagit vägen o att vi haft en begravning för dig. Du lovade mig att du skulle skriva berättelsen...

Av Desireé - 18 mars 2011 06:55

  har god lust o dra täcket över huvudet o somna om igen. Fy f*n för mer snö. Hoppas det smälter bort fort.     ...

Av Desireé - 17 mars 2011 12:01

<a href="

Av Desireé - 17 mars 2011 06:28


  Uppe tidigt, som vanligt. Har nu två timmar för mig själv innan det är dags att väcka ungarna. Kanske att dem vaknar av sig själva tidigare än så, men det tror jag inte. Båda var ganska utslagna igårkväll. Nu när våren är här så har Sebbe varit u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards