Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Tidig morgon!

Av Desireé - 16 augusti 2010 07:12


Idag klev vi upp innan tuppen. I alla fall jag o Björn. 05.55 ringde klockan.

Lite segt o kliva upp så tidigt när man nu vant sig o sova lite längre. Men nu är det vanlig vardag igen o då vill jag upp tidigt.

Tycker det är så skönt o sitta i lugn o ro en stund innan ungarna vaknar.

Björn är tillbaka på jobbet igen, jättetrist men känner mig himla nöjd över semestern, vi har ju hunnit hitta på en hel del tillsammans.


Snacka om att vi fick en väderchock när vi kom hem i lördags. I jönköping/Gränna duggade det o var jättejättedimmigt o kallt. Här var det jättevarmt o jättekvavt. Vi lastade ut all packning ur bilen o var hur svettiga som helst o hemma var det så instängt o äckligt så jag höll på o dö.

Öppnade upp överallt o vädrade ut det instängda o startade ac´n så vi fick in fräsch luft.


Ska blogga om semestern vid ett annat tillfälle.

 
 
Ingen bild

Cizzi mamma till Filip o Oscar

16 augusti 2010 21:41

Ja jag vet jag hade en bamse mage,stor som en studsboll ju hihi.Jag kände mej som ett kinderägg sista tiden.DEt ända ajg saknade när jag kände mej som ett kinderägg det var att jag inte alls var brun ;-P haha.
Du har också jätte söta barn.Kommer ihåg när sebbe var lika liten som mina barn är nu.
Kan inte förstå vart den tiden tagit i vägen?
Är det så att Sebbe redan ska börja 1an nu? eller har jag fel? Tycker ju inte alls det var länge sen han slutade från dagis.Säg inte att det redan gått 1 år. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desireé - 25 mars 2011 15:19

  Herrejösses vad jag är slut i kroppen. Vaknade tidigt imorse o påbörjade städningen. Hann inte städa så mycket för vid 10 tiden var vi nere på banken, igen! Var där i måndags tack vare att bankdosan inte ville funka, trots att jag bytt batterie...

Av Desireé - 23 mars 2011 06:56

  Hatar när drömmarna känns verkliga o så vaknar man o inser att dem inte alls stämmer. Drömde att du fanns här...du var förvånad över vart ditt hem tagit vägen o att vi haft en begravning för dig. Du lovade mig att du skulle skriva berättelsen...

Av Desireé - 18 mars 2011 06:55

  har god lust o dra täcket över huvudet o somna om igen. Fy f*n för mer snö. Hoppas det smälter bort fort.     ...

Av Desireé - 17 mars 2011 12:01

<a href="

Av Desireé - 17 mars 2011 06:28


  Uppe tidigt, som vanligt. Har nu två timmar för mig själv innan det är dags att väcka ungarna. Kanske att dem vaknar av sig själva tidigare än så, men det tror jag inte. Båda var ganska utslagna igårkväll. Nu när våren är här så har Sebbe varit u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards