Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Barnledigt!

Av Desireé - 11 augusti 2010 19:37


I fredagskväll fick vi vara barnlediga. Ungarna sov hemma hos deras mormor o vi passade på o hyra en bunt med filmer o bara slappade o njöt av lugnet

Vi beställde även hem god mat till dörren, så vi slapp laga mat. Kött med persiljesmör o pommes.


Efter att vi tittat på två filmer. Vid 21.30 ungefär åkte vi ut till Sundbyholm. Vi gick kring vattnet o sen ner mot hamnen o alla båtar. Där kom det en lös byracka springandes emot oss. Gissa om man fick panik o Björn säger - stå still, stå still! medans min hjärna skriker - run for yor life, nu kommer du dö! (helt ärligt) Jag avskyr hundar, men jag stod iaf still o hund*piiip* stod faktiskt oxå stilla när den nådde fram till oss o nöjde sig med o skälla högljutt bara.

Att folk inte kan ha sina hundar kopplade. Jag tror jag tamejsjutton ska bli hundpolis o ge folk böter.

Dumma hund o förstöra våran kväll. Ägaren sa inte ens ursäkta eller nåt.


Vi gick sen tillbaka till vattnet en stund innan vi åkte hemåt igen o kollade på ännu en film.


  


Vid 12 snåret nästa dag åkte vi o hämtade hem våra juveler. Dem hade haft det bra hos mormor o sovit bra oxå!


Michelle tjatade hela fredagen om att hon skulle sova hos mormor o blev alldeles galen när hon såg att jag packade väskan åt dem. Det gjorde jag 2 timmar innan dem skulle dit o hon konkade på väskan fram o tillbaka i lägenheten o frågade flera ggr - ska vi åka nu?

Det blev en stor väska iom att Michelle skulle ha både kudde, täcke o nattlampa med så hon tyckte väskan blev för tung o köra omkring med o tog istället sin madrass som hon skulle ha med o la sig på golvet.

Hon fick sällskap av sin pappa o dem låg o målade en stund innan det äntligen var dags o åka.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desireé - 25 mars 2011 15:19

  Herrejösses vad jag är slut i kroppen. Vaknade tidigt imorse o påbörjade städningen. Hann inte städa så mycket för vid 10 tiden var vi nere på banken, igen! Var där i måndags tack vare att bankdosan inte ville funka, trots att jag bytt batterie...

Av Desireé - 23 mars 2011 06:56

  Hatar när drömmarna känns verkliga o så vaknar man o inser att dem inte alls stämmer. Drömde att du fanns här...du var förvånad över vart ditt hem tagit vägen o att vi haft en begravning för dig. Du lovade mig att du skulle skriva berättelsen...

Av Desireé - 18 mars 2011 06:55

  har god lust o dra täcket över huvudet o somna om igen. Fy f*n för mer snö. Hoppas det smälter bort fort.     ...

Av Desireé - 17 mars 2011 12:01

<a href="

Av Desireé - 17 mars 2011 06:28


  Uppe tidigt, som vanligt. Har nu två timmar för mig själv innan det är dags att väcka ungarna. Kanske att dem vaknar av sig själva tidigare än så, men det tror jag inte. Båda var ganska utslagna igårkväll. Nu när våren är här så har Sebbe varit u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards