Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

terGod morgon från Gränna!

Av Desireé - 14 augusti 2010 07:36

Det är bara jag o Michelle som är vakna än så länge. Michelle vaknade för några minuter sen. Själv vaknade jag kl 06 då jag hörde kossorna mua. Det är inte varje dag man vaknar av sånt ljud :) Mysigt!


Igår kväll åkte vi in till Jönköping för att lokalisera fram en matbutik så vi kunde handla lite. Det första vi hittade var en willys, så den besökte vi. Där fick man åka rulltrappa upp till butiken, med kundvagnen. Det tyckte ungarna var häfftigt.


När vi kom tillbaka till stugan började vi snart att grilla. Medans grillen skulle bli varm gick jag o ungarna o promenerade runt i området här. Det är verkligen jättefint här. Så lantligt o lugnt fast motorvägen går precis intill. Bara 5 min bort ser man vettern.

Vi bror på en camping precis bakom vetterledens motell. Ni som varit här känner nog till stället. Jag har varit här många ggr o rastat.


Nu är sebbe oxå vaken. Ska alldeles strax försöka mig på o få igång ugnen som är hur gammal som helst, säkert från 60 talet, o så ska vi äta varmt bröd till frukost.

Sen ska vi in till gränna o titta, samt Jönköping.

Försökte ladda upp bilder åt er, men internet uppkopplingen är så seg här ute på landet :)


Det blev mer o mer dimmigt mot kvällen så tillslut så gick det knappt o se nånting.



 
 
Ingen bild

Cizzi mamma till Filip o Oscar

15 augusti 2010 23:13

Å vilken härlig liten semester ni har varit på :-)
Tyckte Sebbe det var kul att vara iGränna igen?
Blev det massa polkar grisar?
Härligt att vakna av att det är kossor som väcker en så det inte är en ringklocka som väcker än varje morgon.
Ja jag får allt jkomma och hälsa på dej med mina barn sen när jag är i Eskilstuna så du får träffa lilla Oscar och så kan Filip härja med MIchelle hihi. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desireé - 25 mars 2011 15:19

  Herrejösses vad jag är slut i kroppen. Vaknade tidigt imorse o påbörjade städningen. Hann inte städa så mycket för vid 10 tiden var vi nere på banken, igen! Var där i måndags tack vare att bankdosan inte ville funka, trots att jag bytt batterie...

Av Desireé - 23 mars 2011 06:56

  Hatar när drömmarna känns verkliga o så vaknar man o inser att dem inte alls stämmer. Drömde att du fanns här...du var förvånad över vart ditt hem tagit vägen o att vi haft en begravning för dig. Du lovade mig att du skulle skriva berättelsen...

Av Desireé - 18 mars 2011 06:55

  har god lust o dra täcket över huvudet o somna om igen. Fy f*n för mer snö. Hoppas det smälter bort fort.     ...

Av Desireé - 17 mars 2011 12:01

<a href="

Av Desireé - 17 mars 2011 06:28


  Uppe tidigt, som vanligt. Har nu två timmar för mig själv innan det är dags att väcka ungarna. Kanske att dem vaknar av sig själva tidigare än så, men det tror jag inte. Båda var ganska utslagna igårkväll. Nu när våren är här så har Sebbe varit u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards