Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Desireé - 29 juli 2010 12:05


Vi skulle ha fått hem Björn igår, men det blev att dem stannade en dag till. Ungarna blev ganska besvikna o jag med. Men idag hoppas vi på att han lyckas ta sig hem :)


Igår var vi ute en stund på förmiddagen, resten av eftermiddan var vi inne jag o Michelle. Hade så ont i huvudet o när den väl var borta fick jag jätteont i magen...har tagit treo både igår o i förrigår o det tyckte nog inte magen om. Måste leka försökskanin o hitta en bättre tablett mot min huvudvärk, annars får jag väl magsår snart.


  


  


Jag har rensat o organierat massor dem här dagarna vi varit ensamma. Igår eftermiddag fick jag för mig o sätta in alla ungarnas teckningar genom åren i plastfickor i en pärm. Det tog ett tag.  Satt nog i två timmar o höll på.

Köksskåp o garderober är oxå fixade. Samt att jag lyckats smörja in Sebbes sovrumsdörr som knarrat ett tag. Det är så irriterande o jag har bett Björn o smörja in med olja eller nåt, men det har aldrig blivit av.

Nu har jag smörjt den med smör o det funkade kanon :) Sebbe är supernöjd nu när han slipper höra gnisslandet.


Nu har vi nydligen varit till affären jag o Michelle.

Michelle fick testa på o gå ut utan blöja o det gick jättebra. Hon har varit så duktig dem senaste dagarna så snart är hon helt torr.

Sebbe är inne idag med kompisar, snart ska vi äta lite lunch o sen ska jag ta fram alla pärmar med bilder o minnen från ungarna. Ska göra om dem lite.

Långtidsprojekt blir det.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards