Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Desireé - 16 mars 2011 19:27


Igår premiär åt vi glass utomhus i vårsolen. Riktigt härligt var det! Solen värmde på ganska bra när man inte befann sig på en skuggig plats. Vi hittade en torr bänk på en utav gårdarna hos oss o satt o njöt av glassarna en stund. Sen ville Michelle så gärna leka en stund i lekparken. Helt överlycklig blev hon. Precis som när korna blir utsläppta på våren.

Hon var så glad att snön smält o att det gick o gunga o åka rutchkana igen :)

I 1½ timme var vi ute.


 


  




  

     

Av Desireé - 16 mars 2011 19:06


Sen sist jag bloggade (på min andra blogg) så har vi fått ett nytt bredbandsuttag. Michelle o jag fick packa ihop lite saker o bosätta oss i köket under fredags morgonen/lunchen medans några killar höll på o borrade i hallen o vardagsrummet. Jag bar t.om in Michelles tv till köket så vi kunde kolla på film :) Tog ett tag o få uttaget installerat, för givetvis skulle dem på lunch mitt i allt.

o så blev det inte ens bra gjort det dem gjorde, men skitsamma...nåt jag får leva med helt enkelt :/ Hellre fula kabelskenor dragna i taket o mitt på väggen än en kabel som går tvärsöver hallgolvet in till v-rummet.


 

I Lördags åkte vi o handlade lite, sedan vidare till mormors lägenhet o fixade med det sista. Åkte till 3 ställen o lämnade av lite möbler o annat, till bror Stefan, mamma o sen Björns syster. Sen åkte vi hem o kopplade av lite.


Vid 17 tiden åkte vi hem till mamma o käkade smörgåstårta. Min bror Benny med familj var oxå där, samt min pappa o så tant Inge från Tyskland. Mycket trevlig kväll.


  


I söndags vaknade vi ganska tidigt. Efter frukosten fick maken o dottern för sig att dem skulle baka kakor.


  


Efter bakandet åkte vi hem till Tessan o Ängla. Björn hjälpte till o sätta upp lite saker åt henne o ungarna passade på att leka en stund o fika lite på kakorna som Björn o Michelle bakat. Barnens farmor o farfar kom oxå förbi.


  

Ängla o Michelle!

  


Resten av söndan spelade vi Wii med Sebbe :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards